« Home | canadian immigration information »

קנדה

אחת המדינות המרתקות ומעניינות בעולם היא קנדה, שכנתה הצפונית של ארצות הברית. ארץ גדולה עם נופים משגעים ואנשים מיוחדים. אולם הישראלים נוהגים לשלב אותה בנסיעות לארצות הברית.

לא ננסה להביא כאן מסלול נפרד אלא לשלב אותה בסיור הגדול. והצורה הנכונה היא את החוף המזרחי של קנדה לשלב עם סיור בחוף המזרחי –האטלנטי של ארצות הברית, ואת החוף המערבי עם סיור החוף הפסיפי.



קנדה עולה בגודלה על ארצות הברית- היא משתרעת על 9.976139 קמ"ר [ פי 482 משטח מדינת ישראל בתחומי הקו הירוק] אך מספר תושביה הוא כ 26.5 מיליון בלבד. מרבית התושבים מרוכזים ברצועה צרה בדרום המדינה.

צפיפות תושבים של פחות מאדם לקמ"ר בשטחים הצפוניים של המדינה, נראה כי יש יותר סיכוי לפגוש אייל או דוב מאשר אדם, אבל כאשר תפגשו קנדים יתברר לכם כי באקלים הקפוא נמצאים אנשים חמים, חביבים וששים לעזור ולסייע. מרכזי הקניות והשווקים בעיירות ובכפרים משמשים יותר כמקומות למפגש חברתי מאשר למסחר. אבל אל תתנו להסבר הפנים להטעות אתכם, יש להקפיד היטב על כללי טיול בטבע – הן בכבישים והן ליד בעלי-חיים. למשל- השלכת פסולת מרכב מביאה לקנס מיידי בסכום גבוה. הנחת בקבוקי בירה במושב קדמי ולא בתא המטען גוררת עונש כבד.

אם תכבדו את עוצמת הטבע, תוכלו ליהנות מחוויה נדירה המשלבת תרבות מערבית עם יופי פראי.